Tradicinės psichologijos ir krikščionybės diskusija
0 (0)

12 Responses

  1. AS parašė:

    Jau seniai laukiau sitokio straipsnio, nes pati blaskausi tarp vieno ir kito, t.y. tarp smegenu ir sirdies.

  2. AS parašė:

    niekas nepralostu pasirinkes abu variantus

  3. Rolandas parašė:

    Nepavadinčiau šio straipsnio diskusija, ypač kalbant apie apibendrinimus – varymas į vienus vartus ir tiek – labai jau šališkas straipsnis.
    Tiek psichologija, tiek krikščionybė turi savų pliusų ir savų minusų.
    >> Paklusnumas Jėzaus Evangelijai gali išgydyti visus psichinius sutrikimus. Jūs gaunate sveiką protą (galią mąstyti teisingai).
    Apie kokį sveiką protą eina kalba, jei žmogus nepriima jokios atsakomybės už save ir gyvena pagal kažkieno kito (įsivaizduojamo) valią?
    Sutinku su tuo, kad žmogus gali imti Jėzų kaip už pavyzdį ir skleisti gyvenime tas pačias vertybes bei pagal jas gyventi.

  4. Jokūbas parašė:

    Labai geras straipsnis. Mano gyvenime taip pat veikia Dievas ir esu dėl to laimingas. Biblijoje daugiau išminties nei visose psichologijos knygose sudėjus. O jeigu norite išlaikyti tikėjimą, jums reikia bendraminčių. O tokių yra bažnyčiose. Aš pats einu į bažnyčia ir ten labai gera. Aš ne katalikas ir einu į bažnyčia kur giedamos šiuolaikiškos giesmės ir ten nėra apeigų kaip katalikų bažnyčioje. Taigi jei norite nueiti į bažnyčia, kurios pagrindas tikėjimas, o ne religija, parašykite man. moviewizard3@gmail.com

  5. Zzz parašė:

    Bernardinuose vieta tokiems straipsniams. Kas būtų iš kitų mokslo šakų jei leistume religijai aiškinti „tiesas”?! Pagal krikščionybę dinozaurai su žmonėmis gyveno, žemė — visatos centre, žemė tik 6000 metų senumo ir t.t. ir t.t. Gal sutariam taip: mokslas nesikiša į religinius reikalus, o religija tegul nesikiša į mokslo reikalus. Beje šiame straipsnyje paskelbta informacija yra žalinga tiems kurie serga šia liga.

  6. Gabija parašė:

    Pasirodė, kad surinkti labai paviršutiniški argumentai, ypač, kai perteikiama krikščionybės pozicija. Tas, kas gilinasi į ją ir bando gyventi su Dievu taip, kaip Bažnyčia moko, žino, kad viskas nėra taip paprasta, todėl kas nors, paskaitęs šitą staripsnį, gali sugalvot, kad nuo šiol nebeišreikš pykčio, bus nusižeminęs, nemylės savęs ir taip toliau, ir pagis iš visų savo ligų. O po savaitės viskas bus lygiai taip pat, kaip prieš tai, todėl nuspręs, kad visa tai nepadeda. Bet tiesa ta, kad tikėjimas yra kelias, visas gyvenimas, o ne viena savaitė ar pusmetis. Ir gydymas vyksta nuolat, kai pasiryžti tuo keliu eiti. O mano pastebėjimai būtų tokie: 1. Kentėti nereikia vien tam, kad kentėtum. Kentėti reikia su viltim, kad tai baigsis ir po tos kančios kažko išmoksi. 2. Mylėti save reikia. Tai neiškia, nekaltinti savęs dėl visų pasaulio nelaimių, nes tai veda į depresiją. Bet matyti gėrį ir savyje, ir kituose žmonėse. 3. Tikras nuolankumas yra ne tada, kai galvoji, kad kitas žmogus yra apsoliučiai teisingas, todėl turiu jo klausyti, bet kai turi savo nuomonę ir nesistengi kitam įrodyti, kad ji vienintelė teisinga. 4. Pyktį laikyti savyje yra nesąmonė, nes jis turi sąvybę kauptis. O paskui prasiveržia vistiek. Pyktis tėra žmogaus psichologinė reakcija į kito žmogaus kažkokį veiksmą, žodį, charakterio bruožus ir dėl to niekas nėra kaltas, tiesiog žmonės yra skirtingi ir skirtingai elgiasi. Todėl pykčio nereikia išlieti, bet galima kalbėtis su tuo žmogum, ant kurio pyksti, apie tai, kas sukėlė pyktį ir ieškoti kompromiso. Bet nereikia kaltinti.
    O iš patirties galiu pasakyti, kad Jėzus tikrai yra geriausias gydytojas, pas kurį verta eiti ir su Juo kalbėtis.

  7. Rima parašė:

    Kad padėtų antrasis pasirinkimas, reikia nuoširdžiai tikėti. Nepavyks tapti krikščioniu vien dėl to, kad nutarei išsigydyti depresiją. Egzistencinės paieškos panardins tik dar giliau…
    Antra pastabėlė. Kas iš tikrųjų serga depresija – draugės su pyragu ar jauna moteris? Argi ne ji turėtų eiti su pyragu pas vargšus kaimynus?

  8. Marius parašė:

    Sutinku, kad kaip pavyzdi reikia imti Jezu, bet krikscionys ir Jezus bendro beveik nieko neturi, jie tuo tik naudojasi, ar buvot kas sutikes krikscioni, kuris priimtu i namus ir pavalgydintu alkana? kam tos taisykles, jei jomis nesivadovauja… Arba turetu gyventi vadovaudamiesi visomis taisyklemis, arba nesivadinti saves krikscionymis, cia tik mano nuomone…

  9. R parašė:

    Kvailas zmogus skirtingose religijose pamatys tik ju trukumus,protingas kitoki kelia kuris veda ten pat(yra pasakes vienas zmogelis). Manau,kad sitoj vietoj irgi tiktu sitas posakis,juk tiek psihologija tiek religija skirta zmogui padeti… Tai kodel nesujungus ziniu is abieju nepabandzius savo kailiu kas veikia ir nesusikurus savo gyvensenos ? O straipsnis tikra labai saliskas todel sugadino visa malonuma skaityti….

  10. L parašė:

    Labai vienpusiška ir netiksli krikščioniškos pozicijos interpretacija. Krikščioniškas tikėjimas nereiškia savęs nemylėjimo („mylėk savo artimą KAIP save patį” t. y. nei daugiau nei mažiau). Beto psichologija ir krikščionybė apskritai yra du skirtingi dalykai: psichologija nėra skirta būti religija, krikščionybė nėra skirta gydyti neurozes

  11. Too parašė:

    Man tai labai patiko šis straipsnis, gal kai kur ir persūdoma krikščionybės naudai, bet daug jame tiesos

  12. ass parašė:

    Manau krikščionybės suprasti vien mačstymu ir protu nepavyks niekada, neberikalo gyvena vienuolynuose vienuoliai ir kiti šventieji atsižada materialių turtų. Juk galėtų pastudijuoti ir abrakadabra viskas aišku. Dėja tikėjimui- reikia įrodymo, įrodymas elgesys…ir tik daug vėliau pamatai kodėl Dievas siūlė laikytis anų ir anų įsakymų, kodėl suteikė tikėjimo dovaną….Suvokimui reikia pažinimo, pažinimui reikia tikėjimo o tada ir atsiveria nepatirti negirdti dalykai. Dvasinius dalykus suvokiame dvasia.

Komentuoti: Rolandas Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.